بورس کالا

در هفته منتهی به ۸ شهریورماه ۳۷۴ هزار و ۷۲۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۱ هزار و ۵۸۱ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۴۷ و ۵۷ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر»، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۵۰هزار و ۶۸۹ تن انواع کالا به ارزش یک هزار و ۷۱۸ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۳۳ هزار تن فولاد، ۲ کیلوگرم شمش طلا، ۱۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، یک هزار تن سیمان، یک هزار و ۶۰۰ تن مس و همچنین ۸۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۸۴ هزار و ۳۳۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۹ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار، ۱۵ هزار ۵۲۸ تن قیر، ۲هزار و ۶۶۴ تن عایق رطوبتی، ۸۰ تن سلاپس واکس، ۱۲۰ تن گازها و خوراک ها، ۷۰ هزار و ۲۲۰ تن مواد پلیمری، ۲۴ هزار و ۶۳۷ تن مواد شیمیایی، ۱۴ هزار و ۹۰ تن گوگرد، ۱۵۷ هزار تن وکیوم باتوم و ۵ هزار تن لوب کات معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۳۸ هزار و ۸۵۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۴۰ میلیارد ریال بود؛ در این تالار دادوستد ۳۸ هزار و ۸۵۸ تن گندم، ۲ هزار و ۵۰ تن شکر و ۸ تن و ۴۲۵ کیلوگرم زعفران مشاهده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها