بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۵ شهریورماه ۵۰۱ هزار و ۱۱۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۳۳ و ۸۱ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر»،  طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۸۰هزار و ۴۰ تن انواع کالا به ارزش ۹ هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۱۵۴ هزار و ۵۴۰ تن فولاد، ۸ کیلوگرم شمش طلا، ۱۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۹ هزار تن مس و همچنین ۶ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۶۸ هزار و ۲۳۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار ۳۸ هزار ۸۴۰ تن قیر ، ۵۰۰ تن سلاپس واکس، ۶۶ هزار و ۶۲۴ تن مواد پلیمری، ۳۸ هزار و ۲۵۲ تن مواد شیمیایی، ۲ هزار و ۷۰۰ تن گوگرد، ۸۵ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم و ۳۵ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۵۲ هزار و ۵۲۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۱۹۲ میلیارد ریال بود؛ در این تالار دادوستد ۴۷ هزار و ۴۰۰ تن گندم، ۲ هزار و ۱۵۰ تن شکر، یک هزار و ۲۰۰ تن روغن خام، یک هزار و ۷۶۰ تن دانه های روغنی و ۱۰ تن و ۹۶۰ کیلوگرم زعفران مشاهده شد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در هفته گذشته معامله ۲۶۷ تن محصول کشاورزی را تجربه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها