• ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
  • کد خبر: 1964
1.jpg

اداره آموزش و امور گواهینامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس با اعلام آغاز زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بیست و ششم، اعلام کرد داوطلبین با مراجعه به سایت این اداره نسبت به پرینت کارت خود اقدام کنند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای اعلام کرد، کارت ورود به جلسه آزمون‌های حرفه‌ای مرحله بیست و ششم از روز شنبه 24بهمن ماه بر روی سایت این اداره قرار خواهد گرفت.

براین اساس داوطلبین می‌توانند با مراجعه به سایت اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای به آدرس http://reg.seo.ir و وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد پروفایل خود شده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

بیست و ششمین دوره آزمون‌های بازار سرمایه روز جمعه سی‌ام بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نکات مهم:

1- همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون و کارت شناسایی معتبر (مطابق آنچه بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج شده)، الزامی است.

2- همراه داشتن وسایل اضافی، هم چون جزوه، کتاب، تلفن همراه (حتی به صورت خاموش)، تبلت، نوت بوک، هندفری، بلوتوث و ... در جلسه امتحان ممنوع بوده و در صورت مشاهده، مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

3- استفاده از ماشین حساب بلامانع است، اما جابجایی آن توسط داوطلبین ممنوع بوده و در صورت مشاهده آزمون هر دو نفر باطل خواهد شد.

4- شرکت فرد دیگری به جای داوطلب اصلی، تخلف در آزمون محسوب و در صورت مشاهده با هر دو، برابر مقررات برخورد خواهد شد.

5- تمامی آزمون‌ها و سؤالات نمره منفی دارد، لذا هیچ گونه اظهار نظری در این خصوص ملاک نخواهد بود.

6- از زدن هر گونه علامت در محل بارکد جداً خودداری نمایید. در صورت مشاهده، آزمون داوطلب تصحیح نشده و امکان محرومیت وی از آزمون بعدی نیز وجود خواهد داشت.

7- در آزمون‌های اصول بازار سرمایه و تحلیل‌گری بازار سرمایه، احراز حد نصاب تمامی دروس و هم چنین میانگین کل الزامی است.

8- مجدداً تأکید می‌گردد همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون و کارت شناسایی معتبر الزامی است، در غیر این صورت آزمون فرد به علت عدم احراز هویت تصحیح نخواهد شد. اظهار نظر مراقب آزمون و یا هر فرد دیگری در این خصوص بلااثر بوده و تنها ملاک تصحیح یا عدم تصحیح پاسخ نامه، صورتجلسه احراز هویت داوطلبین خواهد بود، لذا توصیه می‌شود در صورتی که با چنین موضوعی روبرو شدید، حتماً موضوع را از مسئولین برگزاری آزمون (اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای یا شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس) پیگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها