بناب

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب از فعالیت در بورس کالا در سال ۹۸ خبرداد و گفت: از سال ۹۸ تامین مواد اولیه و فروش محصولات تولیدی از طریق بورس انجام خواهد شد و پیش بینی می شود که بازار فولاد ثبات بیشتری را تجربه کند .

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایلنا، سید ابوتراب فاضل مدیرعامل این مجتمع در نشست پایان سال مدیران این شرکت با اشاره به پتانسیل و توانمندی موجود گفت:‌در شش ماهه دوم سالجاری با اشراف کامل به شرایط و بررسی توانمندی و پتانسل فنی و مهندسی موجود شرایط خوبی را تجربه کردیم و اصلاح ساختار در حوزه های مالی، تامین، نیروی انسانی و تولید را در دستور کار قرار دادیم.

وی از فعالیت در بورس کالا در سال ۹۸ خبرداد و گفت:  از سال ۹۸ تامین مواد اولیه و فروش محصولات تولیدی از طریق بورس انجام خواهد شد و پیش بینی می شود که بازار فولاد ثبات بیشتری را تجربه کند .

فاضل با تاکید بر کاهش هزینه های تولید نیز افزود: در تمامی زمینه های مالی، اداری، تولیدی و توسعه ای اجرای برنامه ها به  موازات هم در دستور کار می باشد  و باید کنترل های دقیق تری بر روی ضریب مصرف مواد کمکی داشته باشیم و در راستای کاهش هزینه های تولید گام برداریم .

سید ابوتراب فاضل در ادامه نیز گفت: واحد ذوب قوس ۱۵۰ نیز از اوایل فرودین به مدار تولید باز خواهد گشت و همزمان با این واحد، ذوب القائی ۵۲۰ این شرکت نیز تولید شمش خواهد داشت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها