F-41.JPG

معاملات محصولات پلیمری امروز پس از اعلام قیمت های پایه که اکثرا افزایشی بود، با رونق دنبال شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، با توجه به قرار داشتن در پایان سال و همچنین ثبات قیمت نفت، امروز معاملات تالار پتروشیمی بورس کالا با جنب و جوش بیشتری نسبت به هفته های قبل روبه رو شد.

به این ترتیب امروز پلی اتیلن های سنگین اکستروژن، پلی اتیلن های سبک فیلم و خطی، پی وی سی ها، پلی پروپیلن های نساجی و پلی استایرن های معمولی، مقاوم و انبساطی در صدر محصولات مورد توجه بازار قرار داشتند.

به طوری که پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰J نویدزرشیمی که به میزان ۱۰۰۸ تن عرضه داشت، با تقاضای ۳ هزار و ۱۲۹ تنی روبه رو شد؛ قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۸۴ تومان بود که با قیمت ۳ هزار و ۱۷۳ تومان خریداری شد. همچنین عرضه ۵۰۴ تنی پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰Lاین مجتمع نیز یک هزار و ۶۵۹ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۸۴ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۱۷۳ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام هم امروز مورد توجه خریداران قرار داشتند، به طوری که عرضه ۲هزار تنی گرید ۰۲۰ به میزان ۲هزار و ۲۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳هزار و ۶۰۶ تومان و میانگین قیمت خرید این کالا نیز ۳ هزار و ۶۳۳ تومان رقم خورد.

در همین حال عرضه ۷۰۰ تنی پی وی سی ۶۵ پتروشیمی غدیر هم به میزان ۳۴ هزار و ۶۰ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۲هزار و ۱۹۷ تومان و قیمت خرید آن نیز ۲هزار و ۴۱۶ تومان رقم خورد.

عرضه گرید ۵۷ این شرکت نیز که ۸۰ تن بود، ۴ هزار و ۹۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۱۶ تومان و قیمت خرید آن هم ۲ هزار و ۶۵۸ تومان رقم خورد.

البته امروز پلی اتیلن های سنگین بادی و فیلم با تقاضایی متعادل روبه رو بودند، به طوری که پلی اتیلن سنگین فیلم EX۵ مارون به میزان ۶۶ تن با قیمت پایه ۳ هزار و ۴۹۹ تومان فروخته شد. پلی اتیلن سنگین بادی ۰۰۳۵ پتروشیمی بندرامام هم به میزان ۳۵۰ تن با قیمت پایه ۳ هزار و ۴۵۸ تومان مورد معامله قرار گرفت.

استایرن بوتادین رابرهای پتروشیمی بندرامام هم باوجود افزایش قیمت های پایه همچنان بازار ضعیفی دارند و با تقاضا از سوی خریداران مانند هفته های گذشته روبه رو نشدند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها