• ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
  • کد خبر: 33310
فولاد

تولید فولاد خام چین طی ۹ ماه نخست سال۲۰۱۹ میلادی با ۸.۴ درصد رشد به ثبت رسید و از ۷۴۷ میلیون تن عبور کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از وب سایت Sharecafe تولید فولاد خام چین از ابتدای ژانویه تا پایان سپتامبر ۲۰۱۹ با ۸.۴ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی به ۷۴۷ میلیون و ۸۲۰ هزار تن رسید.

اگرچه تولید فولاد خام چین درسپتامبر ۲۰۱۹ میلادی به ۸۲ میلیون و ۷۷۰ هزار تن رسید که حاکی از افت ۵.۴ درصدی نسبت به ماه پیش ازآن(۸۷ میلیون و ۲۵۰هزارتن ) و نیز کمترین میزان تولید شش ماه گذشته است.

علت این کاهش تولید وجود محدودیت های تولید برای هوای پاک در پکن و سایر شهرهای شمالی به مناسبت جشن های هفتادمین سالگرد روز ملی عنوان شده است.

واردات سنگ آهن

واردات سنگ آهن چین طی ۹ ماه نخست سال جاری میلادی ۷۸۴ میلیون تن به ثبت رسید که حاکی از افت ۲.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی(۸۰۳ میلیون و ۳۴۰هزار تن) است.

همچنین واردات این محصول در ماه سپتامبر جاری ۹۹ میلیون و ۳۶۰ هزار تن ثبت شد در حالی که در ماه اوت ۲۰۱۹ میلادی ۹۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تن و در سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی ۹۳ میلیون و ۴۷۰ هزار تن سنگ آهن وارد کرد.

چین بزرگترین کشور فولادساز جهان است که طی سال ۲۰۱۸ میلادی ۹۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تن از این محصول تولید کرد و در جایگاه نخست جهان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها