• ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
  • کد خبر: 5207
عکس اونس

در هفته پیش رو و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه گزارش های مهمی در انتظار بازار است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز سه شنبه گزارش های مرتبط با شاخص قیمت مصرف کننده و مجوزهای ساخت و ساز منتشر خواهد شد، اما از آن مهمتر چهارشنبه شب است که نشست فدرال رزرو برگزار می شود  و احتمالا شاهد نوسانات در بازارهای جهانی خواهیم بود.

تحلیل اونس طلا

در تایم هفتگی با توجه به کندل مقاومتی و برخورد به سطح خط روند نزولی، احتمال کاهش قیمت پیش بینی می شود، اما این احتمال تا زمانی عملی خواهد شد که زیر سطح ۱۳۵۰ قرار دارد، و در صورتی که در هفته جاری با شکست این سطح مواجع شود احتمال افزایش قیمت پیش بینی می شود.

سناریوهای احتمالی در تایم روزانه

در تام روزانه سطح مقاومتی ۱۳۴۵ و حمایتی ۱۳۱۰ نقشه مهمی در روند را ایفا می کنند.اما سطح حمایتی ۱۳۱۰ بسیار مهم تلقی خواهد شد و شکست این سطح خریداران را به خطر می اندازد و سطح حمایتی که بسیار مستحکم دیده می شود سطح ۱۳۰۰ خواهد بود و شکست این سطح روند صعودی را به نزولی تبدیل می کند.

سناریو افزایشی

چنانچه در هفته جاری با شکست سطح مقاومتی ۱۳۴۵ مواجه شود و با بستن کندل قدرتمند بالای این سطح، اهداف پیش رو ۱۳۶۶ - ۱۳۷۵ در نظر گرفته می شود،مرحله بعدی که به نظر می رسد بسیار احتمال رخ دادن آن کم است و شکست سطح مقاومتی ۱۳۷۵ منجر به رشد بیشتر قمیت به اهداف ۱۳۸۲ - ۱۳۹۰ - ۱۴۰۰ و ۱۴۳۳ پیش بینی می شود.

سناریو کاهشی

چنانچه در اوایل هفته با شکست ۱۳۳۵ مواجه شود، می تواند در دامنه ۱۳۳۵ تا ۱۳۱۰ نوسان دهد، اما سطوح بین ۱۳۳۵ تا ۱۳۱۰ بسیار مستحکم و احتمال حمایت در این سطوح پیش بینی می شود.در این سناریو همانند سناریو افزایشی می تواند مرحله بعدی و فشار به کاهش بیشتر وجود داشته باشد اما این سناریو با شکست و تاییده سطح حمایتی ۱۳۰۰ عملی خواهد شد، و اهداف این سناریو حمایت های ۱۲۸۸ - ۱۲۷۸ - ۱۲۶۳ پیش بینی می شود.

منبع: طلاچارت


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها