• ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
  • کد خبر: 71366
چین

با وجود نظارت سرمایه گذاران بر تشدید بحران اوکراین، ارزش سهام آسیا و اقیانوسیه در معاملات روز چهارشنبه افزایش یافت.

به گزارش «کالاخبر»؛ در معاملات امروز ارزش سهام چین بالاتر رفت، و کامپوزیت شانگهای ۰.۵۵ درصد و شنژن ۱.۳۱۳ درصد رشد کرد. شاخص هنگ سنگ هنگ کنگ نیز رشد ۰.۶۹ درصدی را تجربه کرد. 

همچنین کاسپای کره جنوبی ۰.۲۷ درصد رشد کرد و اس اند پی/ ای اس اکس ۲۰۰در استرالیا پس از ضررهای قبلی، ۰.۳۴ درصد افزایش یافت. ام اس سی آی جامع ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه نیز ۰.۲۳ درصد افزایش یافت.

روز سه‌شنبه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفت روسیه حمله به اوکراین را آغاز کرده و تحریم‌هایی را علیه بانک‌های روسیه و بدهی‌های دولتی این کشور اعلام کرده است. سود اوراق بهادار ۱۰ ساله خزانه داری آمریکا آخرین بار در سطح ۱.۹۴۰۷ درصد قرار گرفت. سود اوراق خزانه داری ۱۰ ساله در هفته های اخیر از ۲ درصد عبور کرده است  این درحالی است که روز چهارشنبه بازارهای ژاپن تعطیل هستند.

وال استریت قرمزپوش شد

 طی شب گذشته در وال استریت، اس اند پی ۵۰۰، با ۱.۰۱ درصد کاهش به ۴۳۰۴.۷۶ رسید که ۱۰ درصد کمتر از رکورد بسته شدن خود در ۳ ژانویه بود و این شاخص را در محدوده اصلاحی قرار داد. شاخص صنعتی داوجونز با ۴۸۲.۵۷ واحد یا ۱.۴۲ درصد کاهش به ۳۳۵۹۶.۶۱ رسید و کامپوزیت نزداک با ۱.۲۳ درصد کاهش به ۱۳۳۸۱.۵۲ رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها