فعالان تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شاهد معاملات پر حجم فولاد و سنگ آهن صادراتی بودند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز دوشنبه ۲۶ مردادماه، ۹۲ هزار و ۶۵۴ تن انواع فولاد به ارزش بیش از ۱۳۷۰ میلیارد ریال در بورس کالای ایران دادوستد شد. شرکت فولاد مبارکه اصفهان، ۴۲ هزار و ۵۸۶ تن ورق گرم C را به قیمت ۱۴ هزار و ۳۵۰ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله کرد. این شرکت همچنین، ۲۷ هزار و ۴۲۴ تن ورق گرم B را به قیمت ۱۴ هزار و ۱۰۰ ریال به فروش رساند. دیگر محصولات معامله شده شرکت فولاد مبارکه اصفهان در این روز شامل ۴۴۶۰ تن ورق سرد B، ۳۹۹۹ تن ورق گالوانیزه Gو ۱۷۴۵ تن ورق قلع اندود بود. شرکت ذوب آهن اصفهان نیز ۱۲ هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن طول کوتاه را به قیمت ۱۳ هزار ریال مورد دادوستد قرار داد. این شرکت همچنین، ۴۴۰ تن میلگرد A۳-۱۶ را در تالار محصولات صنعتی و معدنی به فروش رساند.

گروه آلومینیوم نیز شاهد معامله ۳۴۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹.۷۵ شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) و ۸۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹.۷۵ مجتمع آلومینیوم هرمزگان بود. شمش طلای معدن موته نیز با حجم ۳ کیلو گرم معامله شد.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار صادراتی، ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع معادن سنگ آهن گل گهر (۲ و ۴) را به قیمت پایه ۳۱ دلار در هر تن به فروش رسید. علاوه بر این، ۵۵۵۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت های عایق بام باستان، کیمیا صنعت آرادان، فراشیمی روز، شیمی تجارت نقش جهان و پالایش و انرژی شمالغرب آرکا مورد معامله قرار گرفت.

شایان ذکر است، معامله ۳۶۱۳ تن انواع مواد پلیمری چون انواع پلی اتیلن و پلی پروپیلن در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ثبت شد.

گفتنی است، تالار کشاورزی نیز شاهد معامله ۶۰ تن روغن خام آفتابگران اوکراین به قیمت ۲۸ هزار و ۹۵۰ ریال بود. لازم به ذکر است، ۴۴۰۰ تن شکرسفید کارخانه های قند شهرکرد، شیروان، نیشابور، تربت جام، شیرین و کشت و صنعت فارابی در تالار مذکور دادوستد شد.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، بیش از ۲۲۴ هزار تن انواع کالا به ارزش حدود ۱۸۷۳ میلیارد ریال در تالارهای معاملاتی داخلی و صادراتی بورس کالای ایران به فروش رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها