• ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
  • کد خبر: 85700
سرب+روی

جدید ترین گزارش مربوط به عرضه و تقاضای جهانی سرب و روی در چهار ماهه اول سال جاری میلادی نشان می دهد ۴۶ هزار تن مازاد تقاضای فلز سرب نسبت به عرضه آن در این دوره وجود داشته که منجر به کاهش ۸۰۰۰ تنی میزان موجودی بازار جهانی این فلز شد. تولید جهانی معادن سرب نیز با ۲.۲ درصد افزایش در طول ژانویه تا آوریل ۲۰۲۳ به ۱.۳۹ میلیون تن رسید.

به گزارش کالاخبر به نقل از فولاد ایران، میزان مصرف فلز سرب تصفیه شده با افزایش مصرف در چین، هند، مکزیک و بریتانیا روبرو بود که کاهش تقاضای جمهوری چک، آلمان، ایتالیا و ترکیه را جبران کرد و به ۴.۱۴ میلیون تن رسید.

برای فلز روی مازاد ۱۳۸۰۰۰ تنی در بازار جهانی طی چهار ماه اول سال ۲۰۲۳ گزارش شد که با افزایش ۵۸۰۰۰ تنی میزان موجودی بازار آن همراه بود. تولید جهانی معادن روی در طول ژانویه تا آوریل به میزان ۰.۵ درصد افزایش یافت و به ۴.۰۲ میلیون تن رسید.

استفاده از فلز روی تصفیه شده در چهار ماهه اول سال ۲۰۲۳ با افزایش ۱.۸ درصدی نسبت به سال قبل به ۴.۴۲ میلیون تن رسید که عمدتاً به دلیل افزایش مصرف در چین، هند و ایالات متحده امریکا بود در حالی که در اروپا، برزیل، کره، تایوان، تایلند و ترکیه کاهش داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها