بورس کالا

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۲ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۵۸۵ تن انواع محصول به ارزش ۲۱.۸ هزار میلیارد تومان دادوستد شد. به لحاظ حجم سیمان، سنگ آهن، آهن اسفنجی و فولاد سنگین‌وزن‌های تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری نیز سنگین‌وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۷۱۶ تن انواع کالا به ارزش ۱۳.۱ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.
در این تالار یک میلیون و ۲۶۱ هزار و ۲۸۶ تن سیمان، ۴۱۳ هزار تن سنگ آهن، ۳۸۸ هزار تن آهن اسفنجی، ۱۸۰ هزار و ۱۵۵ تن فولاد، ۴ هزار و ۹۷۵ تن آلومینیوم و ۳۰۰ تن روی معامله شد.
از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۴۴۶ هزار و ۳۷۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۸.۶ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.
در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۸۴ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۴ هزار و ۹۰۴ تن قیر، ۸۵ هزار و ۲۱۰ تن مواد پلیمری، ۳۹ هزار تن لوب کات، ۲۳ هزار و ۵۷۴ تن مواد شیمیایی، ۵ هزار و ۲۰۰ تن گوگرد، ۴ هزار و ۲۱۴ تن روغن و ۲۷۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.
بازار فرعی نیز شاهد معامله ۴۹۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۷.۹میلیارد تومان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها