زعفران

در جریان معاملات امروز در بازار قراردادهای اختیار معامله زعفران نگین در بورس کالای ایران معامله گران ۲۶۴ قرارداد کال آپشن(اختیار خرید) و پوت آپشن(اختیار فروش) منعقد کردند و در مجموع کلیه قراردادها ۹۶۶ موقعیت باز اتخاذ کردند.

به گزارش «کالاخبر»، طی معاملات امروز در قیمت اعمال ۱۱۰ هزار ریال تعداد ۱۱ قرارداد اختیار خرید به ارزش ۲۲ میلیون و ۹۴۴ هزار ریال منعقد شد و تعداد موقعیت های باز به ۶۸ موقعیت رشد کرد. معامله گران ۶ قرارداد اختیار فروش را نیز در این قیمت اعمال معامله کردند و ارزش ریالی ۹۰۰ هزار ریالی را برای آن رقم زدند و تا پایان معاملات تعداد موقعیت ها را به ۳۰ موقعیت باز افزایش دادند.
در قیمت اعمال ۱۲۰ هزار ریال نیز ۴۱ قرارداد اختیار خرید منعقد شد و ارزش ریالی ۵۱ میلیون و ۸۰ هزار ریال به ثبت رسید. معامله گران در این قیمت اعمال در حالی تعداد ۶۶ موقعیت باز اتخاذ کرده اند که هیچ قرارداد اختیار فروشی در این قیمت اعمال منعقد نشد.
تعداد ۲۰۰ قرارداد اختیار خرید زعفران نگین نیز در قیمت اعمال ۱۳۰ هزار ریال منعقد شد و تعداد موقعیت های باز به ۷۷۹ موقعیت افزایش یافت. ارزش معاملاتی انعقاد این تعداد قرارداد نیز رقمی بیش از ۹۴ میلیون و ۲۴ هزار ریال ثبت شد. همچنین در این قیمت اعمال تعداد ۸ قرارداد اختیار فروش به ارزش هشت میلیون و ۵۸۸ هزار ریال منعقد شد و تعداد موقعیت های باز نیز به ۷ موقعیت تغییر کرد.
در پایان گفتنی است، ارزش معاملات انعقاد ۲۶۴ قرارداد اختیار خرید و اختیار فروش زعفران نگین طی معاملات امروز به رقمی بیش از ۱۷۷ میلیون و ۵۳۶ هزار ریال رسید و تا پایان معاملات روز دوم، در مجموع تعداد ۹۶۶ موقعیت باز در بازار اختیار معامله زعفران ایجاد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها