5(45).jpg

در پی افزایش بهای اونس جهانی طلا، قیمت سکه و طلا دیروز (دوشنبه) در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران با رشد روبرو شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز گذشته بهای سکه در هر چهار سررسید بازار آتی با افزایش روبه رو شد، به طوری که معاملات سکه برای تحویل اسفند امسال یک میلیون و۱۲ هزار تومان معامله شد که رشد ۰/۲۹ درصدی را تجربه کرد. این در حالی است که سررسید اردیبهشت ماه سال آینده با قیمت یک میلیون و ۳۷ هزار تومان به فروش رسید و افزایش ۰/۴۵ درصدی را به ثبت رساند.

سکه تحویل تیر ۹۵نیز با قیمت یک میلیون و ۷۰ هزار تومان معامله و رشد ۰/۵۵ درصدی روبه رو شد. همچنین سکه‌ تحویل شهریور نیز با قیمت یک میلیون و ۱۰۱ هزار تومان معامله شد و افزایش ۰/۵۷درصدی را در این روز به ثبت رساند.

حجم معاملات آتی سكه طی روز گذشته در بورس كالای ایران به ۱۵هزار و ۴۵۳ قرارداد و ارزش آن به بیش از یک هزار میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال رسید .

همچنین در بازار نقدی نیز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات دیروز در بهای یک میلیون و۱۲ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز یکشنبه ۳ هزار تومان رشد داشته است.

شایان ذکر است، هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب ۵۲۳، ۲۸۰ و ۱۹۲ هزار تومان معامله شد که نرخ نیم سکه ، ربع سکه و سکه گرمی هرکدام یک هزار تومان بالا رفت.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا بدون تغییر۳۴۲۶  تومان عرضه شد.

و اما در بازار جهانی در حالی که آمارهای قوی از بازار کار آمریکا احتمالا افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی را افزایش داده و از جدابیت بازار طلا کاسته است، قیمت فلز زرد دیروز با اندکی افزایش همچنان کمتر از بالاترین رقم ۱۳ ماه اخیر که هفته گذشته به ثبت رسیده بود باقی ماندهمچنین دیروز هر اونس طلا در محدوده ۱۲۶۸ دلار و ۶۰ سنت معامله شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها