محصولات فولادی

معامله گر فلزات کارگزاری سی ولکس در گفتگو با «کالاخبر» به بررسی روند معاملات فلزی در تالار محصولات صنعتی بورس کالای ایران در روز جاری پرداخت.

شادی شمس با اشاره به اینکه معاملات روز جاری در تالار محصولات صنعتی و معدنی در قیمت های پایه انجام شد، اظهار کرد: معاملات امروز محصولات فلزی در قیمت های پایه و بدون رقابت به ثبت رسید و به دلیل انتظار خریداران برای کاهش بیشتر قیمت ها، در بازار محصولات فولادی و فلزی شاهد معاملاتی آرام و متعادل هستیم.
وی در خصوص معاملات سولفور مولیبدن شرکت ملی صنایع مس ایران نیز گفت: کل محصول سولفور مولیبدن عرضه شده در بازار طی معاملات امروز به فروش رسید؛ چراکه سولفور مولیبدن محصول خاصی است که از طریق شرکت ملی صنایع ایران در بازار عرضه می شود و مشتریان خاص خود را دارد. اما در سایر محصولات عرضه شده توسط این مجموعه همچون مس کاتد و مس کم عیار اتفاق خاصی رقم نخورد و معاملات کاملا متعادل بود.
این معامله گر رینگ فلزات در خصوص معامله سبد میلگرد شرکت فولاد خراسان نیز تصریح کرد: طی معاملات امروز عرضه کننده ۳۱۹۰ تن سبد میلگرد ۲۸ تا ۱۴-A۳ را در حالی روی میز فروش گذاشت که در مقابل، سفارش تقاضای ۳۹۱۶ تنی در سامانه معاملات برای آن ثبت شد که در پایان کل میزان عرضه با قیمت پایه ۳۷۱۰۹ ریال معامله شد. اما سبد میلگرد تولیدی فولاد سپید فراب کویر معامله نشد و  ۳۳۰۰ تن محصول عرضه با وجود تقاضای ۱۰۵۶ تنی روی میز فروش ماند. عرضه سایر محصولات فولادی و سبدهای میلگرد نیز در قالب مچینگ و در قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.
وی شرایط اقتصادی و کاهش نوسانات ارزی و افت قیمت ها در بازار را عاملی در ثبات بازار و روند متعادل در معاملات محصولات فلزی عنوان کرد که با ایجاد انتظار برای کاهش قیمت ها در خریداران، موجب ثبت معاملات این محصولات در قیمت های پایه و کاهش تقاضا در بازار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها