F-54.JPG

معاملات محصولات پلیمری در بورس کالای ایران امروز همانند هفته گذشته با رونق و استقبال بالای خریداران دنبال شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، معاملات پلی پروپیلن های نساجی، پلی استایرن های معمولی و مقاوم و پی وی سی ها امروز مانند هفته گذشته با رونق دنبال شد.

به این ترتیب پلی پروپیلن های نساجی ۵۱۰L جم و ۵۵۲R شازند و پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۱S و   RG۱۱۰۲XK رجال درکانون توجه خریداران قرار داشتند. به طوری که عرضه ۲۴۲۰ تنی پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰Lبا تقاضای ۴۱ هزار و ۳۱۶ تنی مواجه شد. قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۳۴ تومان و با قیمت خرید ۳ هزار و ۴۴۸ تومان مورد معامله قرار گرفت.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rشازند هم به میزان ۴۲۰ تن عرضه و ۱۴ هزار و ۵۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۳۴ تومان و با قیمت ۳ هزا رو ۴۴۸ تومان مورد معامله قرار گرفت.

امروز معاملات پی وی سی ها نیز با رونق پی گرفته شد. به طوری که پی وی سی گرید ۷۰ پتروشیمی آبادان پس از غیبتی طولانی به میزان ۱۰۰ تن عرضه و ۳ هزار و ۶۰۰ تن تقاضا داشت و با قیمت ۳ هزار و ۱۵۳ تومان خریداری شد.

پی وی سی پتروشیمی اروند هم ۷۰۰ تن به صورت جامبو عرضه شد و ۲ هزارو ۳۸۰ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۰۶ تومان و میانگین قیمت خرید آن نیز ۲ هزارو ۷۵۶ تومان رقم خورد.

علاوه بر پی وی سی ها، پلی اتیلن های سبک فیلم بندرامام هم امروز معاملات خوبی را پشت سرگذاشتند، به طوری که عرضه یک هزارتنی گرید ۰۰۷۵ به میزان ۴۵۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۵۷ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۷۰ تومان رقم خورد.

به گفته کارشناسان بازار، معاملات محصولات پتروشیمی همچنان با توجه به روند مثبت نرخ ها در بازارهای جهانی با رونق دنبال می شود.                                                                                                                 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها