investing-in-gold-pros-and-cons.jpg

حجم معاملات آتی سكه دیروز در بورس كالای ایران به ۸هزار و ۸۰۳ قرارداد و ارزش آن به بیش از ۹۲۲ میلیارد ریال رسید که نسبت به یکشنبه گذشته رشد ۱۱۱ درصدی را تجربه کرد، چرا که طی این روز حجم معاملات به ۴ هزار ۱۷۰ قرارداد رسیده بود.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز دوشنبه هم مسیر با افت متغیرهای تاثیر گذار بر روند قیمت سکه همچون بهای جهانی اونس و دلار، قیمت سکه در بازار نقدی و آتی سکه بورس کالای ایران با کاهش رو به رو شد.

براساس آمار معاملات بورس کالای ایران طی روز گذشته، هر پنج سررسید آتی سکه با کاهش قیمت معاملات خود را به پایان رساند، به طوری که سکه در سررسید شهریور ماه با نرخ یک میلیون و ۹۴ هزار تومان معامله شد و افت ۰/۱۵درصدی را تجربه کرد. همچنین سکه تحویل آبان ماه نیز با کاهش ۰/۱۵ درصدی به قیمت یک میلیون و۱۰۴هزار تومان رسید. این در شرایطی است که قرارداد تحویل دی با قیمت یک میلیون و۱۱۵ هزار تومان معامله شد و با افت ۰/۲۵ درصدی رو به رو شد. از طرفی سکه تحویل اسفند نیز با ۰/۱۸ درصد کاهش به قیمت یک میلیون و ۱۲۷ هزار تومان به فروش رسید. در پایان سررسید اردیبهشت سال آتی با نرخ یک میلیون و ۱۴۶ هزار تومان معامله شد و افت ۰/۲۸ درصدی را به ثبت رساند.

همچنین در بازار آزاد، قیمت سکه بهارآزادی و سکه امامی به ترتیب ۲۰۰۰ و ۱۴۰۰ تومان کاهش یافته است به طوریکه با نرخ یک میلیون و ۸۳ هزار تومان و یک میلیون و ۸۴ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسیدند.

هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز، ۱۱۰ هزار و ۴۵۰ تومان قیمت خورد که نسبت به یکشنبه گذشته، ۲۷۷ تومان کاهش داشت.

ربع‌سکه نیز با یک هزار تومان افزایش قیمت با بهای ۲۸۰ هزار تومان به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها