stack-of-coins-small.jpg

حجم معاملات آتی سکه دیروز در بورس کالای ایران به ۱۰هزار و ۱۶۵ قرارداد و ارزش آن به بیش از یک هزار و ۱۹۶ میلیارد ریال رسید که نسبت به روز یکشنبه رشد ۷ درصدی داشته است؛ چرا که طی این روز حجم معاملات آتی به ۹ هزار و ۴۹۶ قرار داد رسیده بود.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بهای طلا در بازارهای بین المللی در آغاز مبادلات دیروز (دوشنبه) با کاهش نسبی روبرو شده بود که ۰/۳ درصد کاهش به کمتر از ۱۳۴۶ دلار رسید همین امر موجب تغییر مسیر قیمت سکه در بازار نقدی و آتی سکه شد.

به این ترتیب سکه در سررسید شهریور ماه با نرخ یک میلیون و ۱۲۳ هزار تومان معامله شد و کاهش ۰/۲۱درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که سکه تحویل آبان ماه با افت ۰/۱۶ درصدی به قیمت یک میلیون و ۱۳۶ هزار تومان رسید. از سویی قرارداد تحویل دی نیز با قیمت یک میلیون و ۱۴۶ هزار تومان معامله و با کاهش ۰/۴۲ درصدی رو به رو شد. تحویل اسفند نیز با ۰/۳۵ درصد کاهش به قیمت یک میلیون و ۱۶۱ هزار تومان به فروش رسید. در پایان سررسید اردیبهشت سال آینده ماه با نرخ یک میلیون و ۱۸۱ هزار تومان معامله شد و افت ۰/۳۱درصدی را به ثبت رساند.

از سویی در بازار نقدی نیز طی روز گذشته، همسو با کاهش قیمت دلار، سکه تمام بهار آزادی در مسیر کاهشی قرار گرفت و با ۲ هزار تومان افت به قیمت یک میلیون و ۱۱۲ هزار تومان رسید.

این در شرایطی است که سکه امامی با قیمت‌ یک میلیون و ۱۱۴ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم‌سکه و ربع‌سکه نیز با اندکی کاهش رو به رو شد و به ترتیب با قیمت‌های ۵۵۹ هزار تومان و  ۲۸۸ هزار تومان به فروش رسید.

هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز، طی این روز ۱۱۳ هزار و ۵۱۸ تومان قیمت داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها