• ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
  • کد خبر: 5354
BrowserPreview_tmp.png

در سه روز پایانی هفته جاری شاهد انتشار گزارش هایی همچون گزارش ذخایر نفت در روز چهارشنبه، گزارش سفارشات کالاهای با دوام در روز پنجشنبه و در نهایت طی روز جمعه سخنرانی یلن رئیس فدرال رزرو خواهیم بود که تاثیر زیادی بر روند بهای طلا خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال اونس
به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، سطوحی که در تحلیل های قبلی رسم کرده بودیم همچنان پایدار بوده و به خوبی در تصویر قابل مشاهده است که قیمت نسبت به انها خوب واکنش می دهد. در تایم فریم ۴ ساعته مشاهده میشود که اونس در یک رنج فشرده و مثلثی قرار گرفته است و هر لحظه به شکست احتمالی نزدیک تر میشود. از لحاظ اصول و مبانی تکنیکال به دلیل ادامه دهنده بودن الگوی مثلث، باید ضلع بالای مثلث شکسته شود. اما میدانیم که همه چیز طبق قاعده پیش نمیرود به همین دلیل منتظر شکست نهایی میمانیم و سپس وارد عمل خواهیم شد.
سناریو افزایشی
مقاومت ها: ۱۳۴۵-۱۳۵۲-۱۳۵۷-۱۳۶۳-۱۳۷۱-۱۳۷۵
تاییدیه شکست ضلع بالای مثلث از سطح ۱۳۵۷ صادر خواهد شد. هدف تکنیکالی الگو ۱۳۸۸ خواهد بود که البته مستلزم شکسته شدن مقاومت قدرتمند ۱۳۷۵ است.
سناریو کاهشی
حمایت ها: ۱۳۳۵-۱۳۲۷-۱۳۲۲-۱۳۱۰-۱۳۰۰
اما اگر بریک آوت مثلث از پایین باشد، با شکست ۱۳۳۵ تایید خواهد شد. هدف تکنیکالی آن نیز ۱۳۰۲ خواهد بود. البته فراموش نکنیم که منطقه ۱۳۱۰ حمایت بسیار قدرتمندی است.


منبع: طلاچارت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها