زعفران

در جریان معاملات سومین روز از مردادماه سال جاری بازار قراردادهای آتی زعفران در حالی آغاز به کار کرد که معامله گران ۵۷ هزار و ۵۰۸ قرارداد جدید منعقد کردند.

به گزارش «کالاخبر» ؛طی معاملات روز جاری معامله گران ارزشی بیش از ۵۳۵ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال را رقم زدند.

طی معاملات امروز بازار مشتقه، در قرارداد آتی زعفران سررسید شهریور ماه معامله گران ارزش معاملاتی بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال را ثبت کردند و ۲۲ هزار و ۶۴۳ قرارداد جدید منعقد کردند.

در این سررسید، قیمت هر گرم زعفران در حالی در پایین ترین به سطح قیمت ۸۵ هزار و ۴۰۰ ریال رسید که در این سطح  با نوسان مثبت ۰.۲۹ درصدی مواجه شد. در بالاترین سطح نیز قیمت هر گرم زعفران به رقم ۸۷ هزار و ۷۰۰ ریال رسید و ۳ درصد رشد قیمت را تجربه کرد.

در سررسید آبان ماه نیز معامله گران ۳۴ هزار و ۸۶۵ قرارداد جدید منعقد کردند و ارزشی نزدیک به ۳۳۹ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال را رقم زدند. در این سررسید بهای هر گرم زعفران در بالاترین سطوح با افزایش ۲.۹۹ درصدی به قیمت ۹۸ هزار و ۸۰۰ ریال تغییر یافت. در پایین ترین سطح نیز قیمت هر گرم زعفران آبان ماه امسال به مبلغ ۹۵ هزار و ۸۰۰ ریالی افت کرد تا شاهد نوسان منفی ۰.۱۴ درصدی باشد.

این گزارش می افزاید، تعداد موقعیت های باز در سررسید شهریورماه امسال نیز در مقایسه با روز معاملاتی قبل به ۲۲ هزار و ۶۰۷ موقعیت افزایش یافت و تعداد موقعیت های سررسید آبان ماه نیز ۱۹ هزار و ۱۲۲ موقعیت ثبت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها