سنگ آهن

تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ کشور طی ۳ ماهه نخست امسال، ۴ درصد رشد یافت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان خرداد امسال، ۱۲ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۴۴۳ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. میزان تولید مدت مشابه سال گذشته، ۱۱ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۳۰۶ تن بود.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۴ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۵۹۶ تن، «چادرملو» ۲ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۳۴۷ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۱۳۵ تن، «سنگ آهن مرکزی» یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۵ تن، «گهر زمین» یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۴۷۷ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۷۵۴ هزار و ۶۳۵ تن، «صنعتی و معدنی توسعه ملی» ۵۰۹ هزار و ۶۵ تن، «صبا نور» ۱۷۲ هزار و ۹۳۵ تن و «جلال آباد» ۱۲۳ هزار و ۲۴۸ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

تولید ۱.۲ میلیون تنی دانه بندی

بنا به این گزارش، ۵ شرکت بزرگ معدنی طی ۳ ماهه نخست ۹۸ حدود یک میلیون و ۲۰۵ هزار و ۷۳۵ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که در مقایسه با میزان تولید این محصول در مدت مشابه سال ۹۷ (یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۷۶۶ تن)، ۳۵ درصد کاهش نشان می دهد.

از این میزان، شرکت فلات مرکزی «۲۸۶ هزار و ۶۰۱ تن»، سنگ آهن سنگان «۱۸۲ هزار و ۱۵۳ تن»، صبا نور «۴۱۶ هزار و ۶۲۱ تن»، سنگ آهن مرکزی «۲۱۶ هزار و ۳۶۰ تن» و چادرملو ۱۰۴ هزار تن سنگ آهن دانه بندی تولید کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها