آتی

در جریان معاملات آخرین هفته پاییز ۱۳۹۸، معامله گران بازار مشتقه بورس کالای ایران با انعقاد بیش از ۳۱۹ هزار قرارداد آتی، ارزشی بیش از ۴۲۱۸ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریالی را رقم زدند.

به گزارش «کالاخبر»، طی معاملات هفته گذشته در دو سررسید دی و اسفند ماه ۱۳۹۸ تعداد ۳۰۰ هزار و ۲۲۴ قرارداد اتی زعفران نگین منعقد شد که این دو قرارداد با ثبت ارزش بیش از ۳۰۹۱ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریالی بالاترین سهم را در حجم و ارزش کل معاملات هفتگی به خود اختصاص دادند.

در این هفته، ۷۸۶۱ قرارداد آتی زعفران پوشال نیز برای تحویل در دو سررسید دی و اسفند ماه امسال به ارزشی نزدیک به ۵۹ میلیارد و ۴۷ میلیون ریال منعقد شد.

همچنین معامله گران ۹۰۸۹ قرارداد آتی پسته را در دو سررسید آذر و بهمن ماه ۱۳۹۸ منعقد کردند و ارزش ۱۰۰۱ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریالی را به ثبت رساندند که این تعداد قرارداد منعقده معادل نزدیک به ۹۰۹ تن محصول پسته بوده است.

در پایان این گزارش می افزاید، در آخرین هفته معاملاتی بازار مشتقه بورس کالا در فصل پاییز تعداد ۱۸۴۹ قرارداد آتی زیره سبز نیز در حالی منعقد شد که ارزشی بیش از ۶۵ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال را برای دو سررسید آذر و بهمن ماه سال جاری در پی داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها