OilRefinery01.jpg

معاملات محصولات پلیمری که با توجه به تعطیلات روزهای سه شنبه و چهارشنبه به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدلله الحسین (ع) به امروز موکول شده بود، به نسبت هفته قبل با رقابت کمتری از سوی خریداران مواجه شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، البته امروز مانند هفته های گذشته پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پلی پروپیلن ها و پلی اتیلن های ترفتالات با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به این ترتیب در گروه پلی اتیلن های سبک فیلم، گریدهای ۰۲۰ و ۰۰۷۵ با استقبال بیشتری روبه رو شدند، به طوری که گرید ۰۰۷۵ با حجم عرضه یک هزارتن، ۳ هزار و ۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۵۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۲۶ تومان رقم خورد.

همچنین گرید ۰۲۰ این مجتمع هم با حجم عرضه یک هزارتن به مقدار ۱۹۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۵۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۹ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری پتروشیمی تندگویان هم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد. گرید ۷۸۱ با حجم عرضه ۱۰۱۲ تن ۲۵۹۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزارو ۹۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۹۸۷ تومان رقم خورد.

همچنین گرید ۷۳۲ این مجتمع هم با حجم عرضه ۱۳۲ تن ۹۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲هزارو ۸۶۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۱ تومان بود. همچنین گرید ۸۲۵ هم با عرضه ۱۰۱۲ تن به میزان ۱۵۱۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۹۶ تومان و میانگین نرخ خرید هم ۳ هزارو ۱۰۱ تومان رقم خورد.

بازار آرام پی وی سی

در همین حال معاملات پی وی سی امروز کاملا در آرامش برگزار شد، به طوری که اکثر گریدهای عرضه شده در این روز با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفتند. پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی بندرامام با حجم عرضه ۱۴۹۶ تن ۱۵۶۲ تن تقاضا داشت، نهایتا این کالا با قیمت پایه ۲ هزارو ۸۹۶ تومان مورد معامله قرار گرفت.

به این ترتیب در کل حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۳۹ هزار و ۱۲۰ تن رقم خورد، حجم عرضه محصولات ۴۷ هزار و ۵۱۹ تن و تقاضای آن نیز بالغ بر ۸۴ هزار و ۹۶۲ تن رقم خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها