زعفران

در جریان معاملات امروز بازار مشتقه در بورس کالای ایران در حالی تعداد ۲ هزار و ۳۹۷ قرارداد آتی زعفران به ارزشی بیش از ۲۳ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال در دو سررسید شهریور و آبان ماه ۱۳۹۷ منعقد شد که ساعت معاملات از ۱۵ به ۱۳:۳۰ تغییر یافت.

به گزارش «کالاخبر»؛  این حجم از معاملات قراردادهای آتی در حالی امروز به ثبت رسید که رقمی بیش از ۳ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال آن مربوط به سررسید شهریور ماه بود و مابقی به معاملات قرارداد آتی زعفران برای تحویل در سررسید آبان ماه اختصاص داشت.

قیمت هر گرم زعفران در قرارداد آتی تحویل آبان ماه ۹۷ در تمامی معاملات به رقم ۹۸ هزار و ۵۰۰ ریال رسید که این رقم با ثبت نوسان منفی ۲.۹۹ درصدی پایین ترین قیمت معاملات امروز نیز بود.

طی معاملات روز جاری، معامله گران در سررسید آبان ماه تعداد ۲ هزار و ۳۸ قرارداد منعقد کردند.

قیمت هر گرم زعفران برای تحویل در شهریور ماه امسال نیز در تمامی معاملات امروز به رقم ۸۸ هزار و ۱۰۰ ریال کاهش یافت و در این سررسید تعداد ۳۵۹ قرارداد منعقد شد.

در پایان این گزارش می افزاید، تعداد موقعیت های باز قرارداد آتی زعفران برای تحویل در شهریور ماه در حالی تا پایان معاملات روز جاری به تعداد ۲۶ هزار و ۷۶ موقعیت رسید که در قرارداد آبان ماه امسال تعداد موقعیت های باز به ۳۲ هزار و ۱۹۳ موقعیت تغییر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها