زعفران

در جریان معاملات امروز بازار مشتقه در بورس کالای ایران تعداد ۳۴ هزار و ۱۵۶ قرارداد آتی زعفران به ارزشی بیش از ۲۷۰ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال در دو سررسید شهریور و آبان ماه ۱۳۹۷ منعقد شد که رقمی بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال آن مربوط به سررسید شهریور ماه بود و مابقی به معاملات قرارداد آتی زعفران برای تحویل در سررسید آبان ماه اختصاص داشت. سررسید آبان ماه قرارداد جدیدی است که امروز اولین روز معاملاتی خود را سپری می کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛ بیش از چهار هزار و ۴۰۰ قرارداد آتی زعفران برای تحویل در آبان ۹۷ در حالی معامله شد که قیمت هر قرارداد در آخرین معامله به رقم ۹۱ هزار و ۲۰۰ ریال رسید. همچنین قیمت آخرین معامله در هر قرارداد آتی زعفران برای تحویل در شهریور ماه امسال نیز به رقم ۸۸ هزار ریال افزایش یافت ور در این سررسید  تعداد ۲۶ هزار و ۳۸۹ قرارداد منعقد شد.
این گزارش می افزاید، قیمت هر گرم زعفران نگین برای تحویل در آبان ماه در بالاترین سطح به رقم ۹۱ هزار و ۲۰۰ ریال معامله شد و در پایین ترین سطح نیز به قیمت ۸۸ هزار و ۶۰۰ ریال رسید.
قیمت هر گرم زعفران نگین برای تحویل در شهریور ماه نیز در بالاترین سطح به رقم ۸۸ هزار ریال معامله شد و در پایین ترین سطح نیز به قیمت ۸۳ هزار و ۶۰۰ ریال افت کرد .
در پایان این گزارش می افزاید، تعداد موقعیت های باز قرارداد سررسید شهریور ماه تا پایان معاملات روز جاری  در حالی به تعداد ۳۰ هزار و ۱۳۴ موقعیت افزایش یافت که طی اولین روز معاملاتی در قرارداد آبان ماه امسال تعداد ۴۰۲۲ موقعیت جدید باز شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها