• ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
  • کد خبر: 34276
مس

قیمت مس در بورس فلزات لندن روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه، ۹۲ دلار نسبت به روز معاملاتی پیش از آن کاهش داشته و کمترین قیمت هفت روز گذشته را تجربه کرده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه در معاملات بورس فلزات لندن با کاهش ۹۲ دلاری، ۱.۶ درصد افت نسبت به روز جمعه ۱۷ آبان ماه داشته و به پنج هزار و ۸۵۷ دلار رسید؛ قیمت این فلز در روز جمعه نسبت به هفته گذشته با رشد ۰.۲ درصدی همراه بوده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه، با کاهش ۱.۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، از پنج هزار و ۹۶۶ دلار در روز جمعه به پنج هزار و ۸۷۷ دلار رسیده است. این فلز با کاهش ۹۲ دلاری در روز ۲۰ آبان ماه کمترین قیمت هفت روز گذشته را به ثبت رسانده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه، با کاهش یک هزار و ۷۵۰ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۳۵ هزار و ۹۵۰ تن به سطح ۲۳۴ هزار و ۲۰۰ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز نشان می دهد در روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با افزایش ۶ دلار بر تنی نسبت به روز جمعه همراه بود و با این میزان افزایش، به ۲۰ دلار بر تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها