صالحی نیا

محسن صالحی نیا معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو می گوید که ارزیابی وزارت صمت در زمینه عرضه محصولات و مواد اولیه در بورس کالا مثبت است که لازمه حمایت از واحدهای تولیدی، فراهم آوردن رشد و تدام عرضه مواد در بورس کالا به منظور تامین مواد اولیه مورد نیاز تولید است.  

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سنا، صالحی نیا در خصوص عرضه محصولات در بورس کالا اظهار داشت: از سال ها پیش محصولاتی مانند پتروشیمی و فولاد وارد بورس کالا شد که اکنون انواع این محصولات دارای ساختار و مکانیزمی هستند که به طور منظم و مطلوب در بورس کالا عرضه می شوند.  

معاون وزیر صمت ادامه داد: از چند سال گذشته شاهد گستردگی ورود محصولات به بورس کالا هستیم و واحدهای تولیدی بنا بر ظرفیت و قابلیت هایی که دارند، می توانند برای فروش یا خرید محصولاتشان وارد بورس شوند.

او گفت: ظرفیت و کالاهایی که واحدها تولید می کنند توسط سازمان صمت استانی تعیین می شود و در نهایت به بورس کالا به عنوان بستر متمرکز مبادلات معرفی می شوند و مصرف کنندگان می توانند محصول مدنظر خود را از طریق بورس تامین کنند.

صالحی نیا با بیان اینکه بورس کالا مکانیزمی درست برای کمک به واحدهای تولیدی است، تصریح کرد: باید تلاش شود تا مشکلاتی که در راه تولید و عرضه واحدهای تولیدی در بورس کالاست را مرتفع کرد تا با رشد و تداوم عرضه ها، شرایط تامین مناسب مواد اولیه مورد نیاز تولید فراهم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها