رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: در صورت مشارکت مردم در بحث خرید مسکن متری هم تولید اشتغال خواهد شد و هم می‌توانیم بخشی از مسکن مورد را تولید کنیم.

به گزارش کالاخبر ، مهدی هدایت، رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: قبلا فروش متری مسکن در شهر تهران به دلایل مختلفی یک تجربه موفق نبود و ما این موضوع را آسیب شناسی کردیم و اولین دلیل آن این بود که پروژه‌هایی که از طریق فروش متری به مردم واگذار و پیش فروش شده، متأسفانه خیلی پیشرفت خوبی نداشتند و خریداران هم وقتی که این وضعیت را دیدند، آمدند و پولشان را طبق سودی که از قبل در قراردادشان پیش بینی شده بود دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در مدل جدید فروش متری واحد مسکونی ما پروژه‌هایی را طراحی کرده‌ایم که عموما در مرحله اسکلت هستند و شرکای خیلی خوبی دارند که با برنامه زمان بندی شده کار را پیش می‌برند.

رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: قطعا وقتی خریداران وقتی پیشرفت هفتگی کار را می‌بینند و آن ارزش افزوده‌ای که در پروژه‌ها اجرا می‌شود، برای خرید متری زمین ترغیب شده و نگرانی آن‌ها برطرف می‌شود.

هدایت همچنین اضافه کرد: بحث دوم این است که ما در فروش متری واحدهای مسکونی را در بورس کالا ارائه خواهیم کرد و طبیعتا بورس کالا ساز و کار قانونی و ایمن خودش را دارد و طبیعتا اعتماد خریداران بیشتر می‌شود و به ما کمک می‌کند از خرید خرده منابعی که دست مردم موجود است و به جای آنکه آن را در سرمایه‌گذاری‌های کاذبی چون خرید دلار و سکه ببرند، آن را به سمت خرید متری مسکن بیاوریم.

وی تأکید کرد: در صورت مشارکت مردم در بحث خرید مسکن متری هم تولید اشتغال خواهد شد و هم می‌توانیم بخشی از مسکن مورد را تولید کنیم و از طرف دیگر افراد طی چند مرحله خرید متری مسکن، در نهایت بتوانند صاحب خانه در شهر تهران شوند.

رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران اضافه کرد: به طور استثنا واحدهای مسکونی که در گود آذری با مشارکت بنیاد مسکن و شهرداری تهران ساخته می‌شود به خانواده‌هایی تخصیص داده شده است که در گود ناایمن که جزو محلات هدف نوسازی ما هستند و به آن‌ها تحویل خواهد شد و گود هم به فضای سبز و پارک تبدیل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها