• ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
  • کد خبر: 89093
بازار فولاد

وضعیت بازارهای جهانی قراضه، بیلت و ورق گرم صادراتی نشان می دهد که قراضه ترکیه در ثبات است و بازار بیلت و ورق گرم صادراتی چین افزایشی شده است.

بازار قراضه ترکیه در ثبات

به گزارش کالاخبر به نقل از فولاد ایران،در بازار واردات قراضه ترکیه با توجه به نزدیکی تعطیلات عید فطر روزهای اخیر فعالیتی دیده نشد و قیمت ها در ثبات بود. آخرین قیمت قراضه سنگین ۲۰-۸۰ در ۳۸۴ دلار هر تن سی اف آر در ثبات بود. از طرفی با توجه به رشد قیمت سنگ آهن در چین روز گذشته خریداران قراضه در ترکیه سیاست انتظار در پیش گرفتند.

تجار قراضه اروپا نیز اظهار داشتند نمی توانند در کمتر از ۳۸۵ تا ۳۹۰ دلار معامله کنند که به دلیل رشد قیمت سنگ آهن است. روند بازار ترکیه پس از تعطیلات چند روز آینده و تثبیت بازار سنگ آهن روشن تر خواهد شد.

رشد بازار بیلت چین پس از تعطیلات

آخرین قیمت بیلت در بازار داخلی چین پس از تعطیلات اخیر ۶ دلار رشد داشت و ۴۶۲ دلار هر تن با ۱۳ درصد مالیات بر ارزش افزوده ثبت شد.رشد قیمت محصولات فولادی و میلگرد در بورس شانگهای پس از تعطیلات از قیمت بیلت حمایت نمود.

قرارداد آتی میلگرد تحویل اکتبر نیز در بورس شانگهای ۱۳ دلار نسبت به یک هفته قبل بالا رفته ۴۹۲ دلار هر تن شنیده شده است.

ورق گرم صادراتی چین بالا رفت

قیمت ورق گرم چین در بازار جنوب شرق آسیا ۵ تا ۱۰ دلار رشد هفتگی داشت و ۵۶۰ تا ۵۶۵ دلار هر تن سی اف آر شنیده شده است. از طرفی در بورس شانگهای قرارداد فیوچرز ورق گرم ۸ دلار رشد هفتگی داشته ۵۱۱ دلار هر تن شنیده شده است.

قابل ذکر است آخرین قیمت ورق گرم صادراتی چین ۵۱۵ تا ۵۴۱ دلار هر تن فوب بوده است که تا ۳ دلار رشد روزانه داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها