بورس کالا

در هفته گذشته رویدادهای مهمی پیرامون بورس کالای ایران صورت گرفت که از مهم ترین آنها می توان به"پذیرش دو خودروی جدید در بورس کالای ایران"،"کامیونت فورس با قیمت پایه معامله شد"،"پذیرش یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آهن اسفنجی" و"نحوه عرضه محصولات در هفته منتهی به ۹ خرداد" اشاره کرد.

پذیرش دو خودروی جدید در بورس کالای ایران

به گزارش کالاخبر ،بورس کالای ایران در دو اطلاعیه جداگانه از پذیرش دو خودرو شامل ون باری INROADS و وانت G۹ شرکت بهمن موتور در بازار اصلی خبر داد.

براساس اطلاعیه های مدیریت پذیرش بورس کالای ایران پذیرش دو خودرو مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و شصت و ششمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه مورد تصویب قرار گرفته بود.

کامیونت فورس با قیمت پایه معامله شد

در روز ۳۰ اردیبهشت ۷۰ دستگاه کامیونت فورس کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری متعلق به بهمن دیزل در تالار خودرو بورس کالا عرضه شد که ۴۳ دستگاه از این خودرو با همان قیمت پایه یک میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان معامله شد.

میزان تقاضای ثبت شده برای این خودرو ۴۶ دستگاه بود که در نهایت ۴۳ متقاضی قیمت پایه را پذیرفته و معامله صورت گرفت.۳۰ تیر امسال زمان تحویل این خودرو به مشتریان است.

قیمت نهایی کامیونت فورس سفید رنگ مدل ۱۴۰۳ علاوه بر قیمت کشف شده، ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۱۱ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۷۹۰ تومان هزینه‌های جانبی شامل مالیات و عوارض شماره گذاری، پلاک، شماره‌گذاری، پست صدور و هوشمندسازی کارت خودرو است.

پذیرش یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آهن اسفنجی

بورس کالای ایران در اطلاعیه ای از پذیرش یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آهن اسفنجی تولید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران که عرضه کننده آن شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد است خبر داد.

در اطلاعیه مدیریت پذیرش آمده است: پذیرش آهن اسفنجی ایمیدرو پس از بررسی مدارک و مستندات در چهارصد و چهاردهمین کمیته عرضه در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار اصلی مورد تصویب قرار گرفته است.

نحوه عرضه محصولات در هفته منتهی به ۹ خرداد

بورس کالای ایران در نامه‌ای نحوه عرضه محصولات در هفته منتهی به ۹ خرداد را ابلاغ کرد.

در نامه مدیریت عملیات عرضه آمده است: با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه (۲ خرداد ۱۴۰۳)، روزهای عرضه برخی از محصولات در هفته منتهی به ۹ خرداد تغییر کرد.

شنبه ۵ خرداد: محصولات ساختمانی، تیرآهن و ورق گرم سنگین در تالار صنعتی و محصولات شیمیایی و آف گریدهای آنها، محصولات آف گرید پلیمری (به غیر از پلی پروپیلن و پلی وینیل کلراید) و پلی پروپیلن فیلم در تالار پتروشیمی

یکشنبه ۶ خرداد: ورق اختصاصی خودرو و لوازم خانگی و سنگ آهن، کنسانتره و گندله سنگ آهن و آهن اسفنجی در تالار صنعتی و محصولات غیر بهمین یابی در تالار پتروشیمی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها