تالار

طی هفته گذشته بالغ بر ۵۵۹ هزار و ۱۳۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷ هزار و ۶۰۳ میلیارد ریال در بورس کالای ایران داد و ستد شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته اخیر در دو بخش داخلی و صادراتی تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۴۸ هزار و ۱۱ تن انواع کالا به ارزش ۳ هزار و ۱۰۹ میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۱۲۱ هزار تن آن به سنگ آهن صادراتی اختصاص داشت، این در شرایطی است که در تالار داخلی نیز ۱۱۶ هزار و ۱۱۸ تن فولاد، دو هزار تن آلومینیوم، ۶۰ تن روی، ۱۴۳ تن کنستانتره و ۸ هزار و ۶۹۰ تن مس از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز ۱۹۵ هزار و ۷۲۱ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳ هزار و ۳۹۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۴۷ هزار و ۶۸۸ تن قیر، ۴۹ هزار و ۹۵۶ تن مواد پلیمری،۶۱ هزار و ۸۱۵ تن وکیوم باتوم، ۱۱ هزار تن لوب کات، ۲۲ هزار و ۷۸۳ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۱۰۰ تن گوگرد، یک هزار و ۲۸۸ تن روغن و همچنین ۴۰ تن آرگون خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در هفته گذشته معامله ۱۰۸ هزار و ۹۲۸ تن انواع کالا به ارزش یک هزار و ۳۵ میلیارد ریال را مشاهده کرد؛ این تالار همچنین داد و ستد ۳۹ هزار و ۵۰۰ تن گندم، ۴ هزار و ۵۰ تن شکر سفید، ۵۰۰ تن روغن خام ، یک هزار و ۲۵۰ تن ذرت، ۴۰۰ تن کنجاله و ۶۳ هزار و ۲۲۸ تن جو دامی را طی این هفته تجربه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها