علی اکبری

دولت اقدامات مناسبی برای ساماندهی پرداخت بهای گندمکاران تدارک دیده است که ارائه گندم در بورس کالا می‌تواند تجاربی ایجاد کند تا شرایط خرید گندم از کشاورزان تسهیل شود؛ با ارائه گندم در بورس کالا دو مزیت شفافیت و سرعت در پرداخت مطالبات گندم کاران به نحو کارشناسی شده ای عملیاتی می‌شود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه حدود ۸ میلیون ۸۰۰ هزار تن بطور تقریبی  گندم امسال از کشاورزان خریداری شده است به خبرگزاری خانه ملت گفت: پرداخت بهای گندم کاران امسال تاخیر یک ماهه داشته است.

علی اکبری درباره وضعیت پرداخت بهای گندم کاران توسط دولت، گفت:به عبارتی از ۱۱ هزار و پانصد میلیارد تومان، ۷ هزار پانصد میلیارد تومان بهای گندم به کشاورزان پرداخت شده است.

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دیرکرد بهای گندم ظرف مدت یک ماه  طبیعی است زیرا منابع پولی آماده ای وجود ندارد که بتوان  بطور مستقیم  بهای گندم کاران را پرداخت کرد، بنابراین دولت مجبور است که برای تامین بهای گندم کاران از منابع پرداختی بهای کشاورزان را پرداخت کند.

 وی با بیان اینکه دولت اقدامات مناسبی  برای ساماندهی پرداخت  بهای گندمکاران تدارک دیده است، یادآورشد:ارائه گندم در  بورس کالا می‌تواند تجاربی ایجاد کند که شرایط  خرید گندم ازکشاورزان تسهیل شود و این در حالی است که با ارائه گندم در بورس کالا دو مزیت شفافیت و سرعت در پرداخت مطالبات گندم کاران به نحو کارشناسی شده ای عملیاتی می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها