پلی پروپیلن

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۷ هزار و ۶۷۰ تن رقم خورد.حجم عرضه ها ۸ هزار و ۹۱۱ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۳۷ هزار و ۷۲۲ تن بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن نساجی Z۳۰G پتروشیمی مارون با حجم عرضه ۴۴۰ تن ۱۰۷۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۳۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۳۹۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی V۳۰G این مجتمع هم با ۱۱۰ تن عرضه ۴۶۲ تن تقاضا داشت، کارگزاران این کالا را با میانگین نرخ  ۴ هزار و ۴۲۴ تومان خریدار کردند.

همچنین پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK  پتروشیمی رجال با ۵۸۸ تن عرضه ۱۶۳۸ تن تقاضا داشت، این کالا با میانگین نرخ ۴ هزار و ۵۳۱ تومان مورد معامله قرار گرفت.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R نوید زرشیمی با ۱۰۰۸ تن عرضه ۱۷۸۵ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۳۲ تومان بود. پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L این مجتمع هم با ۲۵۲ تن عرضه ۱۱۳۴ تن تقاضا داشت،میانگین نرخ خرید این کالا هم ۴ هزار و ۵۴۳ تومان بود.

درگروه پلی پروپیلن های شیمیایی، پلی پروپیلن شیمیاییZB۳۳۲C  و پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C  نویدزرشیمی با قیمت ۵ هزار و ۲۴۹ تومان مورد داد و ستد قرا گرفتند.

در گروه پلی اتیلن ها هم پلی اتیلن سنگین بادی BL۳  پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شد. همچنین اپوکسی رزین جامد محلول در زایلین پتروشیمی خوزستان نیز که به صورت سلف عرضه شده بود، وارد سیستم مچینگ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها