به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» قیمت ها به شرایط تولید محصولات نیز مرتبط است، هر چه تولید محصول سخت تر و پرهزینه تر باشد، قیمت آن کالا نیز بیشتر از گریدهای دیگر خواهد بود، به همین دلیل برای قیمت محصولات پتروشیمی ضریب های متفاوت در نظر گرفته شده است.

رضا محتشمی پور، رئیس دفتر توسعه صنایع تکمیلی (صنایع پایین دستی) شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اعلام این خبر به "پایگاه خبری بورس کالا" گفت: آمار بورس کالای ایران نشان می دهد که هر محصول پتروشیمی، گروه بندی خاصی دارد که قیمت گریدها براساس آن گروه بندی اعلام می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بازارهای جهانی نیز، قیمت گریدهای متفاوت محصولات پتروشیمی براساس گروههای قیمتی اعلام می شود و گریدهای متفاوت محصولات پتروشیمی در نشریات خارجی قیمت ندارند.

محتشمی پور تاکید کرد: قیمت گذاری گریدهای متفاوت محصولات پتروشیمی توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی براساس تصمیماتی که دو سال پیش گرفته شد، انجام می شود.

رئیس دفتر توسعه صنایع تکمیلی (صنایع پایین دستی) شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به ارزانی و گرانی برخی از گریدهای محصولات پتروشیمی گفت: قیمت ها به شرایط تولید محصولات نیز مرتبط است، هر چه تولید محصول سخت تر و پرهزینه تر باشد، قیمت آن کالا نیز بیشتر از گریدهای دیگر خواهد بود، به همین دلیل برای قیمت محصولات پتروشیمی ضریب های متفاوت در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها