جوش شیرین و کربنات های سدیم و سبک پتروشیمی شیراز امروز پس از یک هفته غیبت عرضه شدند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، جوش شیرین پتروشیمی شیراز امروز به صورت سلف و به میزان ۷۰۰ تن عرضه شد و ۱۷۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن یک هزار و ۱۹۵ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا یک هزار و ۴۴۱ تومان رقم خورد.

به گفته کارشناسان بازار، رقابت برای خرید جوش شیرین شیراز با توجه به اینکه هفته گذشته این کالا عرضه نشده بود، افزایش یافت.

در همین حال امروز استایرن منومر پتروشیمی پارس هم با رقابت اندکی توسط مصرف کنندگان خریداری شد. عرضه ۳ هزارتنی این کالا ۴۱۲۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۸۸۰ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا ۲ هزار و ۸۸۱ تومان رقم خورد.

همچنین در این روز منواتیلن گلایکول شازند و مارون با قیمت پایه از سوی خریداران مورد معامله قرار گرفت. اما دی اتیلن گلایکول شازند با توجه به عرضه اندک آن با رقابت از سوی کارگزاران خریداری شد، عرضه ۱۱۰ تنی این کالا ۱۶۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۶۶۶ تومان بود و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن یک هزار و ۶۹۳ تومان رقم خورد.

کربنات های سدیم سبک و سنگین پتروشیمی شیراز نیز پس از یک هفته غیبت با حجم ۴۶۰ تن و با قیمت پایه خریداری شدند. حجم عرضه این کالاها جمعا ۱۱۰۰ تن بود.

امروز تعداد زیادی از محصولات عرضه شده در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز با حجم پایین و قیمت پایه خریداری شدند. به طوری که اسیدنیتریک، کربنات سدیم سبک و سنگین، دی اتیلن گلایکول مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

به گفته کارشناسان، بازار محصولات شیمیایی همچنان آرام است، از سوی دیگر کاهش قیمت نفت نیز سبب شده تا احتیاط خریداران برای ورود به معاملات افزایش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها