پتروشیمی

مجتمع های پتروشیمی با هماهنگی دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی به دنبال ایجاد همگرایی بیشتر در مسیر عرضه محصولات خود هستند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی با جدیت همکاری و تعامل خود با تشکل ها، انجمن ها و سازمان های ذیربط را با هدف افزایش سطح همکاری ها و تعامل میان تولید کنندگان ومصرف کنندگان محصولات مختلف پتروشیمی در دستور کار خود قرار داده است.

بر پایه این گزارش، روند تامین نیاز داخلی مجتمع های میان دستی و پایین دستی از سوی مجتمع های پتروشیمی براساس برنامه ریزی های انجام شده درحال انجام است و بر همین اساس شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز تلاش دارد تا گریدهای عرضه شده در بورس کالا را با همکاری مجتمع های تولیدی پتروشیمی مدیریت کند تا کمبود های احتمالی برطرف شود

دراین میان همسو با برگزاری جلسه های مختلف با فعالان بخش خصوصی ، جلسه های اثربخشی نیز با مدیران بورس کالای ایران بطورمنظم برگزارمی شود که پیامد آن تنظیم بازار و رونق معامله ها بوده است.

گفتنی است که دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی دردی ماه امسال جلسه ای با مجتمع های پتروشیمی، انجمن های صنفی، مصرف کنندگان محصولات پتروشیمی و شورای رقابت به منظور هماهنگی در راستای تنظیم بازار  برگزار کرد و پیگیری این جلسه ها در ماه جاری نیز تداوم داشت.

همچنین برگزاری جلسات کارگروه ساماندهی تعاونی ها با حضور نمایندگان اداره کل تعاونی های تأمین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اتحادیه سراسری تعاونی های تأمین نیاز، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و نیز بورس کالا جهت رسیدگی و تصمیم گیری یکپارچه در مورد مسائل تعاونی های تأمین نیاز از دیگر جلسه های مهم برگزار شده بود.

منبع:نیپنا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها