شرکت فولاد خوزستان امروز موفق به فروش ۱۰۱ هزار و ۸۰۰ تن انواع شمش و تختال به ارزش نزدیک به ۱۱۹۰ میلیارد ریال در بورس کالای ایران شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۶۴ هزار و ۸۵۰ تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان، به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ ریال و با قرارداد سلف معامله شد. این شرکت همچنین، ۳۶ هزار و ۹۵۰ تن تختال C را به قیمت ۱۲ هزار و ۲۰ ریال و به صورت سلف به فروش رساند.

شرکت آلومینیوم ایران از دیگر حاضران تالار محصولات صنعتی و معدنی بود که ۹۰۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹.۸ و ۲۰۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹.۷ را معامله کرد.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در حالی بیش از ۱۶ هزار تن انواع ماده پلیمری، ۸۵۳۴ تن انواع قیر، ۱۸ هزار تن وکیوم باتوم و ۱۰۰ تن گوگرد کلوخه مورد معامله قرار گرفت که تالار صادراتی شاهد معامله ۲۰ هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی، ۵۰۰ تن قیر ۸۵۱۰۰ شرکت توسعه تجارت طلای سیاه، پنج هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت فراشیمی روز، ۱۵۰۰ تن انواع قیر شرکت اصفهان و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی شرکت مهر پارسیان بود.

معامله ۲۱۱۲ تن گواهی سپرده ذرت

همچنین در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، بیش از ۲۱۱۲ تن ذرت دانه ای خوزستان، موجودی انبارهای شاداب دانه جنوب، توسعه کشت ذرت ۱ ، دانه طلایی، توسعه کشت شوش، سیدعباس، آزادی و آبگرمک، با ارزش بیش از ۱۳ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال و در قالب گواهی سپرده کالایی معامله شد.

در این روز و در مجموع، حدود ۱۷۳ هزار تن انواع کالا، با ارزش بیش از ۲۲۱۵ میلیارد ریال در تالارهای مختلف بورس کالای ایران به فروش رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها