سلطانی نژاد

مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: برگزاری فاینکس برای بازار سرمایه ایران ضروری است و این رویداد، مهمترین فرصت تعامل ارکان با فعالان این بازار محسوب می شود.

به گزارش «کالاخبر»؛ حامد سلطانی نژاد، مدیرعامل بورس کالای ایران در گفت و گو با سنا، درباره برگزاری یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: همواره بخش های مختلف بازار سرمایه کشور با یکدیگر هم افزایی دارند و فعالیت آنها به هم مرتبط است. به عنوان مثال بورس کالا باید با شرکت های تامین سرمایه نقطه قراری داشته باشد تا توسعه ای که در صندوق های کالایی رخ داده را مرور، مشکلات را بررسی و اگر نیاز است اصلاحاتی در فرآیند بازار ایجاد کند و نمایشگاه جایی برای اینگونه تعاملات است.

سلطانی نژاد با تاکید بر اینکه برگزاری این نمایشگاه فرصتی به وجود می آورد تا تمامی فعالان حوزه بازار سرمایه کشور با همفکری یکدیگر نقشه راه آینده را ترسیم کنند، عنوان کرد: در فاینکس یازدهم تعیین نقش هر یک از فعالان در توسعه بازار سرمایه امکان پذیر است و از این مسیر برنامه ریزی بهتری برای رسیدن به اهداف صورت می گیرد.

مدیرعامل بورس کالای ایران با اشاره به اینکه فاینکس بهترین گزینه برای آموزش است، اظهار کرد: وقتی قصد دارید دانش آموزان یا دانشجویان را با بازار سرمایه آشنا کنید، نمایشگاه، بهترین انتخاب است و عیار بازار سرمایه را مشخص می کند.

به گفته سلطانی نژاد نقش بازار سرمایه هر سال در اقتصاد پررنگ تر می شود و با وجود فعالیت هایی که بورس طی چند سال اخیر داشته، همچنان از برخی جوانب برای مردم ناشناخته است و نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصتی است تا آحاد جامعه بازار سرمایه را بشناسند.

برنامه های بورس کالا در فاینکس یازدهم

مدیرعامل بورس کالای ایران برنامه این بورس در فاینکس یازدهم را تشریح کرد و گفت: در سال های اخیر ابزارهای مالی توسعه پیدا کردند و طی برگزاری فاینکس و در غرفه بورس کالای ایران، این ابزارها و نحوه استفاده از آنها معرفی می شود.

سلطانی نژاد افزود: در غرفه بورس کالا ضمن برگزاری برنامه های آموزشی، در خصوص صندوق های سرمایه گذاری کالایی و همچنین پیرامون موضوع معاملات مشتقه و دارایی پایه با فعالان بازار هم اندیشی و طبق قرار هر سال، نشست خبری با خبرنگاران برگزار می شود.

در پایان مدیرعامل بورس کالای ایران با اشاره به اینکه نمایشگاه سال گذشته در حوزه فرهنگ سازی و آموزش دستاوردهای خوبی داشت ابراز امیدواری کرد فاینکس یازدهم در همین مسیر حرکت کند.

یادآور می شود، فاینکس ۲۰۱۸ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۷ برگزار می شود، شرکت های علاقه مند به مشارکت در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی iranfinex.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی ۱۳۳ و ۱۱۶ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها