سکه

از روز جاری دو نماد معاملاتی جدید در زیر گروه هم ماه قرارداد اختیار معامله سکه طلا سررسید تیرماه ۹۷، در بورس کالا راه‌اندازی و معامله شد.

 به گزارش «کالاخبر»، مطابق با ماده ۱۰ دستورالعمل اجرایی قرارداد اختیار معامله در شرکت بورس کالای ایران، نماد قرارداد اختیار معامله خریـد و فـروش با قیمت اعمال ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در زیر گروه هم ماه سررسید تیرماه ۱۳۹۷ از روز جاری راه اندازی شد و تا پایان تیرماه ۱۳۹۷ قابل معامله خواهد بود. 

بدین ترتیب از روز جاری قرارداد اختیار خرید سررسید تیرماه ۹۷ با قیمت اعمال ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و وجه تضمین اولیه موقعیت باز فروش در روز اول به قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال راه اندازی شد.

همچنین امکان معامله قرارداد اختیار فروش سررسید تیرماه ۹۷ با قیمت اعمال ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و وجه تضمین اولیه موقعیت باز فروش در روز اول به قیمت یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال از امروز فراهم شد.

این گزارش می‌افزاید، قراردادهای اختیار معامله بدون حد نوسان قیمتی، با دوره گشایش به مدت ۳۰ دقیقه در ابتدای جلسه معاملاتی آغاز و با دوره عادی معاملاتی ادامه می یابد.

وجه تضمین اولیه ذکر شده طی زمان ثابت نبوده و به صورت پویا تا زمان سررسید بر اساس بند ۵ مشخصات قرارداد اختیار معامله سکه بهار آزادی طرح امام (ره) تعدیل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها