پتروشیمی

جعفر ربیعی در نشست خبری پنجمین سالروز عرضه اولیه سهام این شرکت در بورس تهران گفت: برای اجرای اهداف سرمایه گذاری کلان از ۳ روش تامین مالی استفاده می کنیم و بازار سرمایه در این میان نقش پُررنگی دارد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سنا، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس مشارکت شرکت های خارجی در پروژه های شرکت را اولویت اصلی برای تامین مالی عنوان کرد و اذعان داشت: قصد داریم تا با برنامه ریزی های صورت گرفته سهم بیشتری از تامین مالی را با مشارکت شرکت های خارجی محقق کنیم.

استفاده از فاینانس ارزی

ربیعی در ادامه فایناس ارزی خارج از کشور را دومین مسیر تامین مالی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس عنوان کرد و اظهار داشت: از آنجایی که تامین مالی در داخل کشور هزینه های زیادی را در پی دارد، یکی از راهبردهای شرکت برای تامین مالی، استفاده از فاینانس ارزی تبیین شده تا از این طریق گام بزرگی را برای پیاده سازی اهداف سرمایه گذاری شرکت برداریم.

نقش بازار سرمایه

مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس به نقش بازار سرمایه در تامین مالی این شرکت نیز اشاره کرد و افزود: سومین راه تامین مالی را از طریق بازار سرمایه در سیاستگذاری ها تعیین کرده ایم و بورس نقش مهمی در تامین مالی شرکت بر عهده دارد و در آینده نزدیک بازار سرمایه سهم ویژه تری را در این زمینه برعهده خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها