زعفران

در جریان معاملات امروز بازار مشتقه در بورس کالای ایران تعداد ۱۱ هزار و ۶۵۰ قرارداد آتی زعفران به ارزشی بیش از ۱۰۳ میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال در دو سررسید شهریور و آبان ماه ۱۳۹۷ منعقد شد که رقمی بیش از ۷۱ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال آن مربوط به سررسید شهریور ماه بود و مابقی به معاملات قرارداد آتی زعفران برای تحویل در سررسید آبان ماه اختصاص داشت.

به گزارش «کالاخبر»؛ تعداد ۸۳۴۶ قرارداد آتی زعفران برای تحویل در شهریور ۹۷ در حالی معامله شد که قیمت هر قرارداد در آخرین معامله به رقم ۸۶ هزار و ۲۰۰ ریال رشد کرد که بالاترین قیمت طی معاملات امروز بود. همچنین قیمت هر قرارداد در سررسید مذکور در پایین ترین سطح به رقم ۸۵ هزار و ۴۰۰ ریال رسید تا معامله گران در همه معاملات این سررسید شاهد نوسان مثبت قیمت ها باشند.

قیمت هر قرارداد آتی زعفران برای تحویل در آبان ماه ۹۷ نیز در حالی طی آخرین معامله به رقم ۹۶ هزار و ۷۰۰ ریال افزایش یافت که در این رقم با ثبت رشد نزدیک به سه درصد مثبت به بالاترین سطح در معاملات روز جاری رسید. قیمت هر گرم زعفران نگین برای تحویل این سررسید در پایین ترین سطح نیز به رقم ۹۶ هزار و ۲۰۰ ریال کاهش یافت.

در پایان این گزارش می افزاید، تعداد موقعیت های باز قرارداد سررسید شهریور ماه تا پایان معاملات روز جاری نیز در حالی به تعداد ۱۹ هزار و ۳۸۵ موقعیت رسید که در قرارداد آبان ماه امسال تعداد موقعیت های باز به ۶۲۶۱ موقعیت تغییر یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها