شاپور

صبح امروز ، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار  همراه با مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، از دومین دوره لیگ ستارگان بورس بازدید کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سنا ،رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از برگزاری رویداد فرهنگی و آموزشی لیگ ستارگان بورس گفت: فرهنگ سازی و آموزش همواره یکی از اهداف اصلی سازمان بورس و اوراق بهادار است و از طریق رسانه ها، آثار صوتی و تصویری، مسولیت های اجتماعی، مسابقاتی همچون لیگ ستارگان بورس و سلسه جشنواره های بورس و رسانه ادامه خواهد داشت.

شاپور محمدی در جمع خبرنگاران، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری رویداد فرهنگی و آموزشی لیگ ستارگان بورس گفت: فرهنگ سازی و آموزش همواره یکی از اهداف اصلی سازمان بورس و اوراق بهادار است و از طریق رسانه ها، آثار صوتی و تصویری، مسولیت های اجتماعی، مسابقاتی همچون لیگ ستارگان بورس و سلسه جشنواره های بورس و رسانه ادامه خواهد داشت.

دبیر شورایعالی بورس با اشاره به اینکه لیگ ستارگان بورس، دانشگاه عملی بازار سرمایه است، ابراز داشت: دانشجویان حاضر در این رویداد سفیران بازار سرمایه هستند و به طور قطع پس از پایان این رقابت، شاهد حضور موفق آن ها در محیط کسب و کار خواهیم بود.

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه دانشگاه و آموزش سازماندهی شده، تنها تئوری ها و مباحث علمی را به دانشجویان ارایه می دهد، خاطرنشان کرد: اخلاق بازار سرمایه، قوانین و رویه ها، تجربه و اقدامات عملی، تنها از طریق چنین رویدادهایی در دسترس جامعه نخبه دانشگاهی کشور قرار می گیرد.

محمدی با اشاره به آثار مثبت دوره گذشته این رویداد، تصریح کرد: یکی از اهداف این رویداد، تربیت سفیران بازار سرمایه از بطن دانشگاه است که به طور جد پیگیری می شود و این نوید را به دانشجویان می دهیم که اگر از هوش مالی خوبی برخوردار باشند بتوانند از طریق بازار سرمایه کسب درآمد کنند.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان ابراز امیدواری کرد: این رویداد جذاب بازار سرمایه زمینه آشنایی نخبگان جامعه با راه و روش صحیح سرمایه گذاری در بخش واقعی اقتصاد را فراهم کند و معتقدم لیگ ستارگان بورس یکی از بهترین اقدامات اخیر در راستای آموزش و فرهنگ سازی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها