طلا

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۵ درصد کاهش به ۱۲۳۲ دلار و ۲۸ سنت رسید.

به گزارش «کالاخبر»؛ در حالی که ارزش دلار کاهش یافته و سرمایه گذاران توجه خود را معطوف انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا در روز سه شنبه کرده اند، قیمت طلا امروز نوسان کمی را شاهد بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۵ درصد کاهش به ۱۲۳۲ دلار و ۲۸ سنت رسید. در مقابل قیمت طلای آمریکا امروز ۰.۰۲ درصد افزایش داشت و به ۱۲۳۳ دلار و ۶۰ سنت رسید.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز با ۰.۱ درصد کاهش مواجه بود.

در بازارهای مالی، ارزش شاخص آسیا-پاسیفیک ام اس سی آی در خارج از ژاپن امروز به دلیل نگرانی از تنش در روابط تجاری آمریکا و چین ۰.۲ درصد کاهش یافت.

سرمایه گذاران اکنون روی انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا در روز ۶ نوامبر متمرکز شده اند که مشخص خواهد کرد کدام یک از دو حزب جمهوری خواه یا دموکرات کنترل کنگره را در اختیار می گیرد. برخی از ناظران پیش بینی می کنند نتیجه این انتخابات موجب افزایش آشفتگی در بازارها خواهد شد.

رشد قابل توجه بازار کار آمریکا در ماه اکتبر و افزایش قوی دستمزد ها در این ماه می تواند موجب تشویق فدرال رزرو آمریکا به افزایش مجدد نرخ بهره در ماه دسامبر شود.

مشاور ارشد اقتصادی کاخ سفید گفته، آمریکا و چین به حل اختلافات تجاری شان نزدیک نیستند. وی افزود، من در مورد اینکه این توافق به سرانجام برسد، خوشبین تر از گذشته نیستم.

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز جمعه با ۰.۲۳ درصد کاهش به ۷۵۹.۰۶ تن رسید.

منبع: رویترز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها