tse

ذرت دانه ای استان کرمانشاه تحویلی از انبار دانه طلایی ذهاب در قالب گواهی سپرده کالایی در حالی صبح روز جاری در بورس کالای ایران عرضه شد که معاملات این کالای مشمول ماده ۳۳ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی با موفقیت انجام شد.

به گزارش «کالاخبر»؛  در جریان معاملات امروز در بورس کالای ایران ۲۰۰ هزار گواهی سپرده کالایی ذرت دانه ای معادل ۲۰۰ تن محصول، با سررسید انبار ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۷ ، به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

به این ترتیب، قیمت هر گواهی سپرده کالایی با پشتوانه ذرت دانه ای استان کرمانشاه با سازوکار عرضه و تقاضا، ۱۳ هزار و ۸۵۱ ریال تعیین شد.

این گزارش می افزاید؛ اولین عرضه ذرت استان کرمانشاه در حالی از انبار دانه طلایی ذهاب با موفقیت صورت گرفت که طبق اطلاعیه بورس کالای ایران سررسید انبار مذکور مورخ ۱۳۹۷.۱۲.۲۸ بوده و حداکثر زمان نگهداری کالا تا سررسید نماد انبار خواهد بود.

در پایان گفتنی است، معاملات گواهی سپرده ذرت در نماد معاملاتی انبار مذکور در حالی در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت که فردا نماد معاملاتی انبار جدید استان کرمانشاه نیز گشایش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها