زعفران

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار قراردادهای آتی زعفران در بورس کالای ایران، معامله گران تعداد ۱۰۴ هزار و ۷۹۵ قرارداد به ارزش ریالی ۱۱۷۶ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال منعقد کردند.

به گزارش «کالاخبر»؛ در جریان معاملات این هفته بازار مشتقه در سررسید آذر ماه قرارداد اتی زعفران رشته ای در حالی ۲۵۲۴ قرارداد منعقد شد که ارزش معاملات این سررسید رقمی بیش از ۲۰ میلیارد و ۴۰۱ میلیون ریال به ثبت رسید.

در این سررسید قیمت هر گرم زعفران رشته ای برای تحویل در اذر ماه در بالاترین و پایین ترین سطح به ترتیب به قیمت ۹۲ هزار و ۷۰۰ ریال و ۷۵ هزار و ۸۰۰ ریال رسید.

در پایان هفته مذکور، تعداد ۲۷۸۴ موقعیت باز نیز در حالی برای این سررسید معاملاتی ثبت شد که این رقم با کاهش ۲۷۱ تایی نسبت به ابتدای هفته مواجه شد.

در سررسید دی ماه نیز ۸۹۷ قرارداد آتی زعفران رشته ای ثبت شد؛ معامله گران با انعقاد این تعداد قرارداد ارزش معاملاتی حدود ۷ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریالی را در این بازار رقم زدند.

قیمت هر گرم زعفران رشته ای تحویلی دی ماه در بالاترین سطح به رقم ۹۸ هزار ریال رسید و در پایین ترین قیمت به رقم ۷۹ هزار و ۹۰۰ ریال معامله شد.

همچنین ۱۰۱ هزار و ۳۷۴ قرارداد آتی زعفران نگین هم در تالار منعقد شد که ارزش معاملاتی ۱۱۴۸ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریالی برای این سررسید به ثبت رسید. در این سررسید قیمت هر گرم زعفران نگین برای تحویل در دی ماه ۹۷ در بالاترین سطح به قیمت ۱۳۲ هزار و ۱۰۰ ریال مورد معامله قرار گرفت و در پایین ترین سطح ۱۰۶ هزار و ۹۰۰ ریال قیمت خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها