سیمان

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان، گفت: در هفت ماهه امسال، صادرات سیمان با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته به ۷ میلیون و ۶۴۳ هزار تومان رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالرضا شیخان درباره وضعیت صادرات سیمان اظهار کرد: در هفت ماهه امسال، صادرات سیمان و کلینکر به ۷ میلیون و ۶۴۳ هزار تومان رسید که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در ۷ ماهه امسال، سه میلیون و ۸۴۱ هزار تن کلینکر و سه میلیون و ۸۰۲ هزار تن سیمان صادر شده است که در مجموع صادرات، نسبت به دوره مشابه سال گذشته، به ۷ میلیون و ۶۴۳ هزار تومان رسیده که توانسته افزایش ۱۰ درصدی داشته باشد.

شیخان، افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل دریایی را عامل کاهش به کشورهای همسایه دانست و اظهار کرد: معاملات اقتصادی با کشورهای همسایه معمولا با ریال انجام می‌شود و تعهد ارزی باعث محدود شدن صادرات به این کشورها شده است.

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت صادرات در پنج ماهه دوم سال گفت: صادرات در پنج ماهه دوم سال روند کاهشی خواهد داشت مگر آنکه تصمیمات دیگری برای تحولات ارزی صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها