طلا

شرکت سرمایه گذاری بین المللی "لگ میسون" در تازه ترین تحلیل خود پیش بینی کرده است که طلا همچنان یک سرمایه گذاری جذاب و مهم در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

به گزارش «کالاخبر» کیتکو نیوز، شرکت سرمایه گذاری بین المللی "لگ میسون" اعلام کرد: تشدید نااطمینانی و نوسان در بازارهای بین المللی و اوضاع سیاسی و اقتصادی جهان موجب خواهد شد تا طلا در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز یک سرمایه گذاری مهم و جذاب به شمار رود.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۳ درصد سرمایه گذاران شرکت کننده در نظرسنجی این موسسه سرمایه گذاری تاکید کرده اند که طلا یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

این شرکت برای انجام نظرسنجی با ۱۶۸۱۰ سرمایه گذار بین المللی تماس گرفته است. ۳۲ درصد سرمایه گذاران بین المللی خرید ملک و مستغلات را بهترین سرمایه گذاری در ۱۲ ماه آینده ارزیابی کرده اند. ۳۲ درصد سرمایه گذاران نیز خرید سهام را بهترین سرمایه گذاری در یک سال آینده ارزیابی کرده اند.

البته سرمایه گذاران بین المللی نسبت به تشدید تنش های سیاسی و تجاری در عرصه بین المللی و تاثیر منفی آن بر بازار سهام هشدار داده اند. به نظر می رسد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بزرگترین تهدید برای سرمایه گذاران به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها