نقره

تحلیلگران بانک ای بی ان پیش بینی می کنند که قیمت جهانی نقره در دو سال آینده با رشد چشمگیری روبرو خواهد شد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از کیتکو نیوز، در حالی که قیمت نقره ضعیف ترین عملکرد را در بین فلزات گرانبها در سال ۲۰۱۸ میلادی داشته است، بانک ای بی ان امرو پیش بینی کرده است که قیمت نقره در سال ۲۰۱۹ میلادی به بیش از ۱۸ دلار در هر اونس و در سال ۲۰۲۰ میلادی نیز به ۲۰ دلار افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش جورجت بوئل تحلیلگر ارشد بانک ای بی ان امرو گفت: قیمت نقره از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۴ درصد کاهش داشته که این عملکرد ضعیف بسیار بدتر از آن چیزی بوده که انتظار آن را داشتیم.

نقره بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی را ناامید کرده است. علت اصلی کاهش شدید قیمت نقره در سال ۲۰۱۸ میلادی ادامه روند صعودی ارزش دلار آمریکا ، افزایش نرخ بهره اوراق قرضه آمریکا، سیاست های سختگیرانه پولی فدرال رزرو آمریکا و افت فعالیت های صنعتی چین و افت تقاضا برای جواهرات بوده است.

ولی خبر خوب این است که نقره در سال ۲۰۱۸ میلادی به کف قیمتی خود رسیده است و در سال ۲۰۱۹ میلادی برای یک جهش بزرگ آماده شده است.

پیش بینی می شود قیمت هر اونس نقره تا ماه مارس ۲۰۱۹ میلادی به بیش از ۱۶ دلار خواهد رسید و این رقم تا دسامبر به ۱۸ دلار می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها