بورس كالا

در هفته منتهی به ۲۹ آذر ماه، ۲۶۹ هزار و ۸۶۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۹۹ هزار و ۶۹۹  تن انواع کالا به ارزش ۴هزار و ۹۳۶ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۹۷ هزار و ۳۰ تن فولاد، ۸۳۰ تن مس، یک هزار و ۷۰۰ تن آلومینیوم، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۳۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۱۲۳ هزار و ۶۹۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶هزار میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار ۱۲ هزار تن وکیوم باتوم، ۴۹ هزار و ۲۵۲ تن قیر، ۴۳ هزار و ۶۳۹ تن مواد پلیمری، ۱۷ هزار و ۲۲۱ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۲۷۰ تن گوگرد، ۸۰ تن سلاپس واکس و ۵۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله  ۴۶ هزار و ۱۵۵ تن  گندم خوراکی و ۱۳ کیلوگرم زعفران رشته ای بود.همچنین ۳۱۹ تن کالا به ارزش ۴۸ میلیون ریال در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها