IMG_9601.JPG

تالار معاملات بورس کالای ایران در نخستین روز هفته جاری میزبان دادوستد بیش از ۱۶۲هزار تن انواع محصول به ارزش بیش از یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران در این روز، کل عرضه ۱۰۰ هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن و نبشی و ۴ هزار و ۱۳۳ تن سبد میلگرد ۱۲ تا ۲۵ A۳- شرکت ذوب آهن اصفهان که با تقاضای ۱۰۸ هزار و ۲۶۶ تنی مشتریان مواجه و در تالار محصولات صنعتی ومعدنی داد و ستد شد.

در این روز همچنین ۱۵ هزار تن انواع قیر شرکت های عایق اصفهان، اصفهان قیر، قیرآکام و آترا اکران انرژی و ۲۴۰ تن عایق رطوبتی شرکت دانا گام در تالار صادراتی مورد معامله قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، ۱۷ هزار و ۵۸۲ تن انواع قیر، ۱۳ هزار و ۵۹۰ تن وکیوم باتوم، یک هزار و ۳۶۰ تن گوگرد، ۶۰ تن آروماتیک سنگین، ۱۶۰ تن آمونیاک و یک هزار و ۳۴۹ تن انواع مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی معامله شد.

بر اساس این گزارش، ۷۰ تن ذرت دانه ای دزفول، ۵۰۰ تن روغن خام سویا از کشور آرژانتین، ۲۰۰ تن کنجاله سویا ناب دانه و ۱۸۵ تن کنجاله سویا کرمانشاه در تالار محصولات کشاورزی مورد معامله قرار گرفت.

 

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها