نمايشگاه بورس مشهد

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و رفتارهای اقتصادی عصر روز گذشته در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد مقدس افتتاح شد و غرفه بورس کالای ایران در نخستین روز این نمایشگاه، میزبان حضور پرتعداد بازدیدکنندگان به خصوص فعالان بازار زعفران بود.

به گزارش «کالاخبر»؛ نمایشگاه بورس مشهد در حالی از دیروز به مدت چهار روز کاری آغاز به کار کرد که غرفه بورس کالا با توجه به برگزاری دو کارگاه آموزشی با محوریت معاملات زعفران با استقبال پرشور بازدیدکنندگان و فعالان بازار زعفران مواجه شد.

برگزاری کارگاه های آموزشی آشنایی با «معاملات گواهی سپرده زعفران و صندوق کالایی» و «قراردادهای آتی و اختیار معامله زعفران» از مهم ترین برنامه های بورس کالا در نخستین روز برگزاری نمایشگاه بود که مراجعه کنندگان زیادی را به سمت غرفه بورس کالا کشاند.

براساس این گزارش، با توجه به افزایش حجم معاملات زعفران به عنوان طلای سرخ ایران در بورس کالا و لزوم افزایش فرهنگ سازی و آشنایی فعالان این صنعت با مزایای معاملات این بورس، ۸ کارگاه آموزشی با محوریت معاملات زعفران طی چهار روز برپایی نمایشگاه بورس مشهد، برگزار می شود.

براین اساس غرفه بورس کالای ایران هر روز با برگزاری دو کارگاه آموزشی با عنوان های «آشنایی با معاملات گواهی سپرده زعفران و صندوق های کالایی» از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و «آشنایی با قراردادهای آتی و اختیار معامله زعفران» از ساعت ۱۹ تا ۲۰ میزبان علاقه مندان خواهد بود. علاوه بر این، کارشناسان بورس کالا در طول برپایی نمایشگاه، کارکردهای این بورس در اقتصاد ملی و نحوه معاملات در بازارهای فیزیکی، مالی و مشتقه را برای حاضران بازگو خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها